2013 m. gegužės 5 d., sekmadienis

viskas nerimta. tikiuosi.

negaliu uzmigt, tiksliau atsitraukt nuo kompo. visi mano facebooko draugai, su kuriais yra apie ka susirasyt dingo ir jau miega. darekas irgi miega. kas tas darekas. lyg jums rupi. autobiografija blt.
ask.fm tuscias. tumblr ir taip visko prikrautas, jei dar ka ikelsiu persidozuos. teisingai parasiau? ne, neteisingai. persiduozoti. google pataise. pavydziu lietuviams kurie moka rasyt be klaidu, nors ir tokiu maza.
rasau apie nieka. tikriuosi neprisirist prie blogo. su tumblr to padaryti nepavyko. nuo asko jau atprantu. ok ok dabar rimtai, tikiuosi, kad nerasysiu cia rasiniu (nes su lietuviu nd ir tai vos susitvarkau) taip pat nenoriu cia issiliet. nezinau kam skirtas blogas. ir jokio grazaus pasisveikinimo nebus. tipo "o labas, cia mano 1 postas i bloga, as esu... " ir tada pasakoja, pasakoja, pasakoja. seip kam isvis idomu ka as cia rasau? ok, mano mamai butu idomu.
dabar viska perskaiciau, ka buvau parasius. kiek chaoso. nemoku graziai isdeliot minciu. nei ant lapo, nei cia, nei realybeje. o gera daina groja.
net nazinau ka cia galima veikt, nezinau ka raso kiti, nieko nefollowinu kolkas, nes nezinau kaip. beje, labai sudetinga viskas cia, tumblr buvo paprasciau, bet priprasiu. tai ka rasyyyyt. apie save daug nerasysiu, nemegstu pasakot apie save. ok gal imesiu pora nuotrauku. apie tokius dalykus kaip - patycios irgi nakalbesiu, kvaila, nusibodusi, visiems neidomi tema. patinka tempt guma, ziurek kiek parasiau, o esmes jokios nera. o vel gera daina.
tai ka cia dar. turiu suni.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą