2013 m. birželio 22 d., šeštadienis

"labanakt"

drauge man pasake kad mazai kas gali valdyti savo sapnus. niekada pries tai apie tai taip daug negalvojau. sunku suprast, kad dauguma spanuoja kitaip. mato vaizda, nieko negali padaryti su savim.savo sapnus valdau nuo ~7metu. tesiog suprantu kad sapnuoju, veikiu ka noriu, zvalgausi, valdau save. 90% suprantu jog tai tik sapnas. man sunku suprast kaip galima sapne saves nevaldyti. aisku, sapnuoju retai karta i ~2 menesius. sapno po poros dienu nepamenu, net nesusimastau apie tai. iki siol man tie sapnai net nebuvo reiksmingi, tesiog kasdienis dalykas. bet kai man pasake kad kai kurie zmones siekia valdyti save sapnuose istisus  metus buvau soko busenos. kaip galima to nemoket, kaip.
suzinojau nemazai pratimu kaip prisiverst sapnuot paprastus sapnus. aisku miegu max 5 valandas, bet gal kas iseis. but not today.
imetu dar pora foto is misko fotosesijos. labanakt

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą