2013 m. gegužės 14 d., antradienis

Living on a prayer

Nuo sekmadienio stengiuosi uzsiimti kuom nors, bet kuo, kad tik nesedet vietoj ir negalvot. viena zinute sugadino planus visai vasarai. kaip nebandau issisukti, rast sprendima, vis suprantu, jog tikriausiai vasara neiseis man niekur pabegti, o to taip reikejo, buvau susiplanavus viska viska (kas man nebudinga, niekada nieko neplanuoju is anksto) turejau uzsidirbti pinigu kamerai, tobulint savo anglu kalbos sugebejimus, per 3 menesius priprasti buti vienai su savim, susitaikyt, jog daug man artimu zmoniu iskeliauja vasarai pasibaigus ir vargu ar bendrausim taip, kaip bendravom kadaise.
Sekmadieni vakare, kai viskas susigadino, supratau jei liksiu namie ir imsiu galvoti "ka toliau?" bus dar blogiau, isikeliau bon jovi ir ac/dc dainu i usb, nuejau pas teva (atidaviau jam usb. dainas perrasiau tevui, ne sau.), prie jo namu sutikau savo dede? net nezinau ar jis man dede. (tevo pusbrolis) nepazinau jo, tada prisiminiau kad pries 15 metu jis mane ismokino uzsiristi batus, vogti obuolius pas kaimyna, vaziuoti dviraciu ir mustis. (tada jam buvo gal 15. nezinau kiek. duociau 15-17). batus iki siol uzsirisu taip kaip mokino, nesutikau nei vieno zmogaus kuris moketu uzsirist juos taip kaip as. muhahaha.
ok. ka ten pasakojau. a. tai va, sedejau pas teva. geriau arbata, glosciau katina torantina, kuris miauksi kas 5 sekundes, ziurejau filma, kalbejau su tevu, visa laika jutau gumula gerklej, gryzus namo isejau pasivaikscioti.
miegot nuejau 4h, bandziau visiskai issikrauti, kad atsigulus iskart uzmigciau, pavyko. pirmadienis mokykloj buvo nekoks, blogas oras, per 0 pamoka uzmigau 7 kartus, rasiau uzsimerkus, vaidinau jog klausau, tada supratau jog i kitas pamokas nepajegsiu nueit, perspejau mama jog gryztu namo ir einu miegot. galvojau uzmigsiu beeidama, bet i autobusa teko begti. atsirado daug jegu. atvaziavus namo supratau, jog miegot nebenoriu, pirma mintis buvo sedesiu 5h kompe (bet kaip architekturos mokytojas sako: pirma atejusi mintis pati blogiausia, nes tokia pat gali kilti kiekvienam kitam. nezinau apie ko cia architektura ir kompas. seip)  tada pagalvojau, jog eisiu pabegioti (niekados to nedariau, niekados nebuvo tam noro ir niekados man tai neatrode idomu). saules nebuvo, reiskias nenualpsiu. begiojau neilgai, kokias 30min. bet supratau, jog man cia geriausias budas uzsimirsti. gryzus namo nuejau i dusa, miegojau valanda, sapnavau karves ir paskendusi autobusa. veliau nuvaziavau i korepeticija. gryzus namo, nuejau begioti, nes daryti namu darbus nebuvo jokio noro ir dar ilgai nebus. nusprendziau prabegti daugiau. per 1.5h radau 3 varliu lavonus, 1 ziurkes lavona, 1 eziuka (gyva), atradau ezera netoli savo namu ir supratau jog aplink labai grazi gamta. o siandien nuejus pabegiot radau dar 3 ezerus, vaiku darzeli, kapines, maxima ir dabar zinau trumpesni kelia iki botanikos sodo. je.
mano tas noras begioti tesis max kokia savaite, bet pritupimu challenga dabaigsiu (foto) siandien diena 15. ir man labai skauda leskas.
dar supratau, jog labai megstu greipfruktu sultis. einu prasyt mamos, kad pirktu kol yra akcija. vos nepamirsau

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą