2013 m. gegužės 16 d., ketvirtadienis

15% nuolaida

Vakar vakare gavau sms nuo praktiskai nepazistamo zmogaus. tesiog vaikinas kazkada rado mane per facebooka, per pazistamus, perziurejo mano piesiniu ir viena uzsisake. vakare susitikau su juo ir jo sese (12toke) pasirodo jai pirmadieni (uz 3dienu) dailes egzaminas. mergina piest nemoka. aplinkiniai padet atsisake. as likau paskutine viltis. lol. nu ir nusprendziau padet. piesinio eskiza jau turiu. liko nupiest originala ir padaryt papke su 2000 zodziu. siandien su ja vel susitikom, pasivazinejom po rajona, radom kaip turi atrodyt papke, nufotkinom, pakalbejom, pasigrozejom ozkom kurios valge zole. seip labai draugiska mergina, daug pasakoja ir idomu jos klausyt (nors mano rusu kalba nelabai gera. bet kalbet siek tiek moku, tai susikalbejom). rytoj man bus ultra mega bega didele uzduotis, nupiest jos darba, pabaigt papke, nusipiest sau diplomini darba (rytojui) ir pabegiot. nors siandien savo darba jau pradiejau piest, (eskizai) vis vien jauciu ,jog rytoj visko nespesiu, todel ,arba sedesiu siandien iki 4, arba rytoj. geriau tikriausiai siandien.
foto to egzamino eskizo, kuri turiu rytoj dabaigt:

darbas bus mazdaug apie tattoo, zmogaus pasirinkima ir tolerancija, bei tattoo istorija. tesiog pasirinkau tema kuriai imanoma sukurt aprasyma 2000 zodziu. kol ieskojau info apie tattoo istorija, buvau uzejus i facebooka, ir ismete man ant pagrindinio puslapio kazka mazdaug "parduodu 2 bilietus i galapagus" pirma mirti: reikia reikia reikia man juuu labaaai. turesiu dovana geriausiai draugei gimtadienio proga
2 mintis: mano kisenei tik 8lt
3mintis : reikes parasyt draugei kad pirksiu bilietus, nes ji gali buti isvaziavus i skautu stovykla.bet tada gausis taip, kad mano dovana nebus tokia fajna, nes apie 1 dovanos dali - skullcandy ausines drauge jau suzinojo ir tada suzinotu ir apie antra dali.
4mintis: faaaaaaaaaak.
5mintis: aj, perku.
susitariau su mergina kuri parduoda, bilietus gausiu, dabar iki pirmadienio turiu sutaupyt 140lt. (galit man i saskaita po 10lt pervest, nesupyksiu)
na o galiausiai pagalvojau, kad visai nebloga dovana bus, nors ir ne faka maka surprise.
isejau pebegiot (24h). visa diena neradau laiko. gryzus is mokyklos puoliau piest eskizus savo diplominiui, tada iskarto susitikau su mergina uz kuria a la laikau egzamina. veliau kol su ja radom papkes pavyzdi, spejom pasivazineti po visa rajona, kai jau nuveze mane namo pradejo lyti, tai nusprendziau parasyt info i ta papke. 23h turejau isvest suni. tai mano "begiojimams" liko tik naktis. uztat nebuvo karsta, oras po lietaus  kvepejo pusimis, maciau siksnosparni, begau per balas, pekeliui namo sutikau teva vaziuojanti is darbo(as mege busrtininke feja ekstrasense, nes taip ir galvojau jog sutiksiu ji), tai begdama kalbejau su juo apie vasara, pazadejo savaitgali su manim eit begiot ir paskambint savo pazistamiems del darbo UK. dabar mano vasara priklauso nuo to, ar jo pazistami ras man darba, ar ne. nes jei ras tada i galapagus vaziuoju su aukstai pakelta galva. 
einu i dusa. dar liko padaryt 150 pritupimu. pavalgyt. parasyt nors kazkiek info i papke apie tattoo istorija ir tada galiu griut miegot. nors planavau dar diplominio eskizus papiest, bet jau nespesiu. juolab man rytoj istorijos metinis kontrolis, einu i ji nieko nepasikartojus, su viltim jog iseis nusirasyt nors sesetui. seip galvojai nuo kitu metu imt istorija B lygiu o ne A kaip dabar, tai ne toks svarbus man tas pazymys butu siais metais. jauciuosi patenkinta savimi, daug ka padariau siandien. dziugu kad prie pc nesedejau kiaura diena. viskas. dusas. einu.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą