2013 m. gegužės 7 d., antradienis

Pinigai irgi suteikia laimes jausma

nu negaliu nepasigirti, nors is sakiau, kad apie save rasysiu mazai, bet persigalvojau, neateina man i galva jokios protingos temos kuriomis galeciau cia filozofuoti. ir taip per daug per lietuviu pamokas samprotavimo rasiniu rasom.
tesiog facebookas nusibodo, nusibodo kelt nuotraukas ir "girtis"
gavau siuntini. lcknakjsnxakjcn KAIP AS MEGSTU GAUT SIUNTINIUS. ar bent jau laiskus. tiek laimes.
atkeliavo mano batai is drop dead (visiems px) pries 2 dienas gavau laiska ir lipduku nuo Casey Neistat (zmogus vertas demesio ir pagarbos. apacioj ikelsiu linkus, butinai paziuret visiems.) zodziu savaite prasidejo su aukstai iskelta galva. bet baigsis kaip jau supratau liudnai. kontrolinis is istorijos (visada megau istorija, bent jau iki 10 klases, kol nepakeiciau mokyklos. o labai gaila. dingo mano aistra istorijai, dabar per sia pamoka darau lietuviu k namu darbus).
Casey Neistat  :
video: http://www.youtube.com/user/caseyneistat (butinai paziurek video apie 2$ kupiuras. labiausiai patiko.)
instagram: http://instagram.com/caseyneistat
o dabar galit megautis mano batu foto. myliu batus.



Dziaugiuosi jog man pavyko sutaupyti ir nusipirkti daikta, kuris suteike dziagsmo, nors nesu taupus zmogus ir man sunku neislaidaut. aisku drabuziu po 260lt zaroje neperku. ir tik nereikia dabar "pinigai nesuteikia laimes" visi jauciasi laimingi, kai nusiperka kazka kas jiems labai patinka, arba "tu per daug prisirisi prie materialiniu dalyku" niekas neprisirisa, tesiog buna skaudu pamesti daikta kuris tau patiko, nesvarbu ar tai piestukas uz 2lt, ar masina uz 62156125621562. nors masina pamest butu labiau gaila, sumokejus tokia suma (pamest masina. fuck my logic). asmeniskai man butu daug liudniau pamest metallic'os majke nupizdinta is humanos,  negu balta palaidine is stradivarius uz 50lt. baigsiu sia liudna nata. linkiu nepamest savo masinos.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą